المتابعون

مدونة مزيكا نيو


Get mshtaq chat group | Goto mshtaq website
مدونة مزيكا نيو |يحتوي علي كليبات اغاني برامج تليفزونيه كليبات عربيه اغاني اجنبيه افلام اجنبيه افلام عربيه العاب اغاني شعبي مصارعه موبيلات مشاهده افلام اون لاين اسلاميات مسلسلات مشاهده كأس العالم

تحميل اغنية كليب رولا سعد رقصنى دخلك

نشرت من طرف : яaнaƒ๘๘нaм∂є  |  في  10:29 م

مدونة مزيكا نيو :
تحميل اغنية  كليب رولا سعد  رقصنى دخلك 
سماع اغنية تحميل اغنية  كليب رولا سعد  رقصنى دخلك 
مشاهدة تحميل اغنية  كليب رولا سعد  رقصنى دخلك   تحميل اغنية  كليب رولا سعد  رقصنى دخلك 
تحميل اغنية  كليب رولا سعد  رقصنى دخلك    تحميل اغنية  كليب رولا سعد  رقصنى دخلك 
تحميل اغنية  كليب رولا سعد  رقصنى دخلك 
رولا سعد اغاني جيدة وكل جديد على مدونة مزيكا نيو
رولا سعد تحميل اغاني رولا سعد سماع اغاني رولا سعد مشاهدة اغنية فيديو كلب رولا سعد 


__________________
....................
.......................

قبل منك كنت عايشة علشان مكنش بايدى اموت
كنت نادر لما اضحك ضحكة واسمع ليها صوت
كنت حاسة حياتى ملهاش اى قيمة كل حاجة بشوفها متعادة وقديمة
كنت واحدة كل احلامها فى حياتها نفسها من الدنيا لو تطلع سليمة
قبل منك قلبى عمره ما حس ابدا بالامان
كنت حاسة بروحى واحدة ملهاش مكان
كنت حاسة حياتى ملهاش اى قيمة كل حاجة بشوهفا متعادة وقديمة
كنت واحدة كل احلامها فى حياتها نفسها من الدنيا لو تطلع سليمة
راحوا منى ناس كتيرالدنيا اخددتهم خلاص
مش فاضلى بعدك انت فى الحياة يا حبيبى ناس
كنت حاسة حياتى ملهاش اى قيمة كل حاجة بشوهفا متعادة وقديمة
كنت واحدة كل احلامها فى حياتها نفسها من الدنيا لو تطلع سليمة


تعليقك يعبر عن شخصيتك

التسميات :

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 التعليقات:

|مدونة مزيكانيو |يحتوي |علي |كليبات |اغاني |رومنسي |برامج |تليفزونيه |كليبات عربيه | كليبات اجنبيه | اغاني اجنبيه | افلام اجنبيه |افلام عربيه |العاب | اغاني شعبي | مصارعه | موبيلات | مشاهده افلام اون لاين | اسلاميات | مسلسلات | مشاهده | كأس | العالم | بث | مباشر | مشاهده كأس العالمبث مباشر | اخبار هامه |قرائت اجمل كلام في الحب | تحرير

بحبك

AddThis

BlogUpp!

I heart FeedBurner

back to top